На часовима ликовне културе и часу одељењског сатрешине ученици II5 показали су изузетну креативност у изради новогодишњих украса коришћењем разноврсног материјала и техника за рад. Направили су маштовите и оригиналне радове који красе новогодишњи кутак у холу школе.
Крајем децембра 2021. године започет је школски пројекат „Читалачки успеси“ у оквиру кога ће се јачати читалачке компетенције ученика од 5. до 8. разреда. Ученици су добили од својих библиотекара Мирјане Радовановић Пејовић и Ане Дуковић и наставника српског језика и књижевности Наташе Трнавац Ћалдовић, Иване Чукановић, Данијеле Кнежевић Зорица и Миланке Николић Ивић списак додатне литературе коју ће након читања приказати кроз различите форме по сопственом избору.
Циљеви овог пројекта су: развијање и неговање љубави према књизи и читалаштву; развијање и неговање вештина Читање и разумевање прочитаног и Писмено изражавање; побољшање и развијање читалачке, информационе и медијске писмености ученика. Предвиђени исходи су: ученици стичу навику читања и вођења читалачког дневника, ученици разумеју потребу за читањем с разумевањем; ученици богате свој речник; ученици уочавају потребу за повезивањем и функционалним знањем; ученици вежбају вештину тражења информација.
На овај начин долази и до повећаног коришћења библиотечког фонда школске библиотеке и интензивније сарадње наставника и школских библиотекара.
29.12.2021. године одржана је 37. по реду додела награда за најбоље спортисте и спортске раднике. Награде додељује Спортски савез Ужица под покровитељством општине Ужице.За педагошко васпитни рад и унапређење практичног и теоретског рада физичког и здравственог васпитања ученика у 2021. години награђена је наша наставница ЈЕЛЕНА САВИЋЕВИЋ . Годинама несебично даје свој допринос у стварању младих и талентованих спортиста. Својим личним примером подстиче и анимира ученике да се формирају као личности и да испоље своје способности. Њен рад са ђацима на часу, рефлектује се у свакодневном животу ученика. Ова награда је њена 5. награда у досадашњем раду са ђацима.Честитамо!
„Проговори да видим ко си“ говорио је грчки филозоф Сократ. Чим проговоримо много тога откривамо о себи. Ко говори изражајно, течно, динамично лакше ће пренети другима своје идеје и људи ће га радо слушати. Вештина говора и јавног наступа може се усавршавати, на чему је потребно да раде и наставници, али и родитељи као први „говорни васпитачи“ који обликују говорне навике своје деце.
Обуку „Проговори да видим ко си“ коју је реализовало удружење „Изражајност“ као обуку од јавног интереса, у сарадњи са МПНТР, похађале су наставнице Данка Јовановић, Марина Антонијевић и Александра Савић, психолог. Примену наученог показале су путем презентовања садржаја семинара учитељима, ученицима Ученичког парламента, активу стручних сарадника града Ужица, Савету родитеља, а ускоро ће бити презентовани садржаји и наставницима. Психолог је реализовала радионицу „Поштапалице“ у одељењу 3-2.
Читање стимулише машту и оплемењује ум. Док читамо, поистовећујемо се са књижевним ликовима који су нам драги и усвајамо њихове обрасце понашања. Они нас подстичу на нове начине размишљања, на авантуре, на откривање света.
Да дечијој машти нема краја, показали су ученици млађих разреда наше школе учешћем на наградном ликовном конкурсу на тему „Мој омиљени књижевни лик“, који је на нивоу Града Ужица расписала Народна библиотека у знак сећања на колегиницу Ратку Вучковић. Награђени су ученици II3 одељења, Антић Ђурђа (III место) и Поповић Јагош (похвала). Награде и похвалнице уручене су 21. децембра у Народној библиотеци у присуству учитеља, родитеља и библиотекара.
20.12.2021.године одржана је друга радионица школског пројекта „Укључи светло да те боље чујем“ коју су реализовали школски логопед Марија Видић и ученица 6-2 Тара Сретковић. На радионици је учествовала група ученика из одељења шестог разреда. После обнављања азбуке и основних појмова које смо учили на првој радионици, прешли смо на боје и бројеве. Научили смо бројеве до 20 и боје као што су плава, зелена, розе, љубичаста,наранџаста, црвена, браон, црна, бела и жута. Како би лакше савладали нове појмове радили смо у паровима, постављали једни другима питања, погађали задате речи и тако утврдили научено.
На крају друге радионице сви чланови су знали да кажу која је њихова омиљена боја као и број. На следећим радионицама ћемо учити да знаковни језик применимо у песми или причи по жељи учесника.