Према Годишњем плану рада школе за школску 2021/2022. годину, и по календару образовног – васпитног рада Министарства просвете пролећни распуст почиње у петак, 22.4.2022. године.
Настава почиње у среду, 4.5.2022. године према следећем распореду:
Плава смена – пре подне у 7:30h
одељења 1. и 3. разреда и
5-2; 5-4;6-2;6-5;7-2;7-4;7-5;8-2;8-3;8-4
Црвена смена – после подне у 14:0h
одељења 2. и 4. разреда и
5-1;5-3;5-5;6-1;6-3;6-4;7-1;7-3;8-1;8-5
Свим ученицима и наставницима честитамо предстојеће празнике.
У четвртак, 21. априла, ученици III/4 су у сарадњи са учитељицом Иваном Миленковић и педагогом Богданом Марјановић учестовали у обележавању Тематског дана. Након анализе презентације о здрављу ученици су изашли на терен где су осим савладавања препрека на полигону, истовремено одговарали на задатке, асоцијације и питања у вези са здравим навикама и тако скупљали додатни материјал за крајњи продукт ове теме – Пирамиду исхране. На крају забавног дружења сваки ученик је добио диплому.
Чланови Тима за професионалну оријентацију реализовали су у другом полугодишту планиране активности са ученицима у вези са избором образовних профила средњих школа. Одељењске старешине су реализовали планиране садржаје на ЧОС-у, психолог је са ученицима осмог разреда радила Тест професионалних интересовања, а чланови Тима Ксенија Костић и Снежана Синђелић реализовале су активности на часовима својих предмета. Ученици 8-4 Андрија Маринковић, Невена Станојевић и Јана Рајевац направили су пано на енглеском и српском језику у вези са занимањима. Ученици одељења 8-1 Александра Павловић, Ива Пуцаревић, Алекса Курћубић, Павле Колџић и Никола Дамљановић урадили су на часовима Технике и технологије презентацију која се односи на образовне профиле ужичких средњих школа. Александра Савић, координатор Тима за професионалну оријентацију
Неговање народне традиције и обичаја важно је за свако дете. Престојећи празник, Васкрс, ученици 2/1 одељења најавили су песмама, причама, ликовним стваралаштвом… На часу ликовне културе прави су корпе за јаја.
18.04.2022.одржана је трећа радионица пројекта „Укључи светло да те боље чујем“ коју су реализовали школски логопед и Тара Сретковић-ученица 6-2 са групом деце из истог одељења.
На овој радионици претходно стечена знања (азбука на знаковном језику, представљање,поздрави,бројеви и боје) надограђена су учењем дана у недељи и чланова породице. Сва деца су активно учествовала у раду,радили су у паровима мењајући улоге.Тако је свако од њих имао задатак да постави питање из сваке области коју су учили и да одговори.
После ове радионице ученици су показали већу сигурност и спремност за комуникацију на знаковном језику, радују се следећој радионици и сложенијим задацима.
Наставница Ивана Тодоровић и ученици одељења VI5Анђелија Јованчићевић, Катарина Васиљевић, Вељко Грбовић, Васил Прелић реализовали су радионицу „Кретање, светлост и звук (& микробит)“ у одељењу III5. Радионица је реализована у оквиру Школског пројекта „Корак ка науци“ и истој су присуствовали учитељица Слађана Ђикановић и психолог Александра Савић.
Ученици трећег разреда су на веома занимљив начин уз помоћ микробит уређаја, уз подршку ученика-сарадника, обновили и проширили стечена знања о кретању, светлости и звуку.
Наставница Ивана Тодоровић и ученици одељења VI3 Маша Весовић, Никола Вучићевић, Кристијан Голубовић, Бојана Ђокић, Ђорђе Лаковић, Марта Млађеновић, Милица Пенезић и Лана Цвијовић реализовали су радионицу „Магнети и магнетна својства материјала“ у одељењу IV2. Радионица је реализована у оквиру Школског пројекта „Корак ка науци“ и истој су присуствовали учитељица Нада Поповић и психолог Александра Савић.
Ученици четвртог разреда су на веома занимљив начин, путем практичних активности уз подршку ученика-сарадника, обновили и проширили стечена знања о магнетном деловању.
За све љубитеље поезије 21. март је диван дан јер је проглашен Међународним даном поезије. Циљ обележавања овог дана је промоција читања, писања, објављивања и проучавања поезије широм света . На тај начин, открива нам се чињеница да појединци свуда у свету деле иста питања, мисли и осећања. У иницијативи да се прогласи Међународни дан поезије, УНЕСКО је препознао начин да се изрази јединство у креативности људског ума.
Свако књижевно дело је вишеслојна творевина, а читајући поезију увек можемо да доживимо узбудљиву емотивну и интелектуалну пустоловину. Школски библиотекари наше школе Мирјана Радовановић Пејовић и Ана Дуковић обележили су други пут на исти начин Међународни дан поезије, с обзиром на то да је поезија свачија и да најбрже повезује, промовишући блискост и делећи изабране стихове свим колегама у школи. Свако је имао прилику да насумице изабере једну од спремљених песама, прочита је и задржи за успомену на тај дан.
Свако од запослених у школи накратко је одгонетао свој унутрашњи, али и спољашњи свет, у свакој песми могло се пронаћи нешто блиско и познато, а најчешће је читање пратио осмех препознавања, поистовећивања.
И ученици су имали прилику да се удубе у стихове на изложби публикација „Омиљене књиге песама за децу“. У ходнику испред школске библиотеке могли су да дају прилику поезији, да завире и пронађу нешто интересантно што ће им прирасти срцу. Чекале су их неке песмице из света маште, детињства, одрастања, које су први ненаметљиви и радосни кораци у откривању света.