Намењено родитељима !
*Охрабрите своје дете, подстичите га на рад јер ћете тако развијати његову иницијативу , јачати му вољу и веру детета у сопствене снаге
* Дете свакодневно дочекујте из школе са видним интересовањем за све што се догодило тога дана у школи (Шта је било на часу , шта је ново научило, како је провело одмор?) јер питања родитеља подижу важност школе у очима детета
*Своје задатке нека дете уради истог дана када их је добило за домаћи , јер се најбоље памти оно градиво које се понавља одмах после часова
*Нове обавезе не смеју истиснути игру из свакодневног живота детета али зато морамо изграђивати навику код деце да прво израде своје домаће задатке па да се тек онда могу играти
*Дете ће свакако наилиазити на потешкоће у свом раду , а ви му са мало стрпљења и воље можете много помоћи у њиховом превазилажењу
*Ако ученик ради домаћи и греши,а родитељ нервозно шетка око њега и виче ,дете ће се још више узбудити и гледаће испред себе не мислећи на задатак већ на последице својих грешака Овакви поступци родитеља коче дечју мисао и не покрећу је на активност
Још већу грешку чине родитељи који деци директно израђују домаће задатке .Такав облик помоћи не користи детету ,јер се оно лишава напора и рада , постаје лењо и навикава се да се служи туђим радом
*Најбоље је када родитељ надгледа ,подстиче и саветује дете да му скрене пажњу на оно што је битно и похвали сваки његов покушај у решавању проблема
*Дете треба третирати као равноправног члана породице ,,односити се према њему са поштовањем али и захтевима .Оно мора имати своја права да се игра ,да учи али исто тако и своје дужности везане за кућне послове, да дтжи уредно своје ствари и слично
*На стварању радних навика , радног елана код деце највише утиче пример родитеља и њихов однос према раду јер ДЕТЕ СЕ ВАСПИТАВА УВЕК ,У СВАКОМ ТРЕНУТКУ ЖИВОТА А НЕ САМО КАДА ГА ПОДУЧАВАМО ,САВЕТУЈЕМО И НАРЕЂУЈЕМО !
Пружите свом детету помоћ ,подршку и мнооого љубави ,пажње и разумевања јер: ДОБАР ПОЧЕТАК ЈЕ ПОЛА УСПЕХА !
Родитељи би требало да знају :
Дете које је изложено толерантности – учи се СТРПЉЕЊУ ;
Дете које охрабрују – учи се ПОУЗДАЊУ ;
Дете које искуси сигурност – учи се ПОВЕРЕЊУ ;
Дете које искуси фер–плеј учи се ПРАВДИ ;
Дете које осећа пријатељство – учи се ДОБРОТИ ;
Дете које је прихваћено – учи се САМОПОШТОВАЊУ ;
Дете које има осећај вољености – учи се ЉУБАВИ ;
РОДИТЕЉИ СВОЈОЈ ДЕЦИ ДАЈУ КОРЕН И КРИЛА . Корен да знају где им је кућа , а крила да одлете и покажу шта сте их научили .
Срећан почетак нове школске године !